Social Selling för interimare - Digitalt

Social Selling för interimare

Som interimare behöver du jobba både kortsiktigt och långsiktigt med att hitta uppdrag. För din långsiktiga marknadsföring är LinkedIn idag den överlägset viktigaste kanalen. En genomtänkt strategi för LinkedIn, en välarbetad profil och hög aktivitet kan vara avgörande för att lyckas som interimsledare.

Omfattning: 3x60 min sessioner varje torsdag 08:30-09:30
Datum: 30 mar, 6 apr, 13 apr
Format: Digitalt
Pris: 2990:-

taking note 2

Innehåll

På kursen kommer du lära dig att bygga ditt personliga varumärke på LinkedIn med målsättning att lättare hitta uppdrag.

- Ta fram din strategi på kort och lång sikt
- Vässa din profil så du blir tydlig och sökbar
- Definiera målgrupper och hur når du dem
- Ta fram ditt budskap - vad vill du bli känd för?
- Lär dig hur du når din målgrupp
- Skapa aktiviteter
- Lär dig hur LinkedIns algoritmer, fungerar
- Ta fram din handlingsplan för LinkedIn
- Nätverka – hjälp varandra att bryta igenom

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Interimakademin använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies