Etablera dig som interimsledare

Att arbeta som interimsledare

Tillfälliga chefer blir allt vanligare i Sverige och mängder av interimschefer kallas in när företag och myndigheter behöver anpassa sig till en alltmer snabbrörlig omvärld. Både fack och bransch pratar om en rekordstor efterfrågan och intresset att prova på interimsrollen är massivt från seniora chefer och specialister. Har du erfarenhet av att leda, eller att vara specialist i specifika roller? Då kanske rollen som Interimsledare kan vara något för dig?

Under den här heldagen kommer du ta fram din egen handlingsplan för att ta dig an rollen som interimsledare. Vi kombinerar föreläsning med workshops och handledda gruppdiskussioner och ger dig konkreta verktyg som du kan använda direkt. Teori varvas med praktiska övningar, erfarenhetsutbyten och tips. Dagen bygger på att alla deltagare är aktiva. 

Heldag Stockholm
Pris: 8500 :-

Anmälan mejlas till johan.seltborg@interimakademin.se

laptop och energi

Innehåll

Vad är interimsledarskap? 
Definiera min roll
Vässa min pitch
Marknaden för interimsledare
Hur hittar jag uppdrag? 
Marknadsföring och Social Selling
Prissättning
Bilda bolag
Övrigt praktiskt

Den här webbplatsen använder cookiesför statistik och användarupplevelse.

Interimakademin använder cookies för att förbättra din användarupplevelse, för att ge underlag till förbättring och vidareutveckling av hemsidan samt för att kunna rikta mer relevanta erbjudanden till dig.

Läs gärna vår personuppgiftspolicy. Om du samtycker till vår användning, välj Tillåt alla. Om du vill ändra ditt val i efterhand hittar du den möjligheten i botten på sidan.

Cookies