Etablera dig som interimsledare

Att arbeta som interimsledare

Tillfälliga chefer blir allt vanligare i Sverige och mängder av interimschefer kallas in när företag och myndigheter behöver anpassa sig till en alltmer snabbrörlig omvärld. Både fack och bransch pratar om en rekordstor efterfrågan och intresset att prova på interimsrollen är massivt från seniora chefer och specialister. Har du erfarenhet av att leda, eller att vara specialist i specifika roller? Då kanske rollen som Interimsledare kan vara något för dig?

Under de här två digitala halvdagarna kommer du ta fram din egen handlingsplan för att ta dig an rollen som interimsledare. Vi kombinerar föreläsning med workshops och handledda gruppdiskussioner och ger dig konkreta verktyg som du kan använda direkt. Teori varvas med praktiska övningar, erfarenhetsutbyten och tips. Dagen bygger på att alla deltagare är aktiva. 

Heldag Stockholm
Pris: 9 000 :-

Anmälan mejlas till johan.seltborg@interimakademin.se

laptop och energi

Innehåll

Vad är interimsledarskap? 
Definiera min roll
Vässa min pitch
Marknaden för interimsledare
Hur hittar jag uppdrag? 
Marknadsföring och Social Selling
Prissättning
Bilda bolag
Övrigt praktiskt

This website uses cookiesfor statistics and user experience.

This website uses cookies to improve your user experience, to provide a basis for improvement and further development of the website and to be able to direct more relevant offers to you.

Feel free to read ours privacy policy. If you agree to our use, choose Accept all. If you want to change your choice afterwards, you will find that option at the bottom of the page.

Cookies